White & Red

11:49 AM




Good Morning!
I'm finally back to my normal routine. You have no idea how excited I am to finally be able to work only for my blog. I still have two more exams to do for school but at least I don't have classes anymore so it's easier to do both things. 
I also want to dedicate more time to my blog this summer. I'm thinking about new things and I really want to launch one big thing this summer. So stay tuned because I'm really excited about it. 
This is my first outfit post in a while and I have to say that I love this look. It's a perfect one for spring and I also love the white and red color combination. 
I really hope you like it :)  

Bom dia! 
Estou finalmente de volta à minha rotina normal. Vocês não têm ideia do quanto eu estou entusiasmada por finalmente ser cpaaz de trabalhar apenas para o blog. Ainda me faltam dois exames para a escola, mas pelo menos já não tenho mais aulas e é muito mais fácil fazer as duas coisas. 
Eu também quero dedicar mais tempo ao meu blog este verão. Ando a pensar em coisas grandes e quero muito lançar algo este verão. Estejam atentos porque eu estou mesmo muito ansiosa para isso. 
Este é o meu primeiro outfit post de algum tempo e tenho de dizer que adoro este look. É perfeito para a primavera e eu adoro a combinação de cores, branco e vermelho. 
Espero muito que gostem :) 






Top: Forever 21 old (here on SALE) 
Jeans: Mango (here
Wedges: Michael Kors (similar here
Purse: Michael Kors (similar here
Watch: Fossil (similar here
Sunglasses: Ray-Ban (here


Follow

You Might Also Like

0 comments