Let's talk

11:30 AM

Good Morning!
It's been a while since I've been a little personal with you so I decided to do a kind of 'life update' post to tell you everything that's going on right now and my plans for the next few months. 
I did a very similar post to this one in March and things have change a bit since I've done this post and I love to keep you guys update. 
Let's start and I really hope you like it :) 

College 
I really wanted to avoid this topic but I can't because my life for the past few months has been resumed to college. I basically lived for school since March. 
It's not over yet, I still have two more exams to do and then I'm finally free for the summer.  

Blog
My baby. I want to live for my blog this summer. I have a lot of posts planned and different content for you which I'm so excited to share. 
I also want to change the design of the blog because I'm kinda tired of this one and I'm working on something really exciting for a few months now. I can't tell you exactly the date when I'm going to reveal it but stay tuned!   

Photography 
Besides fashion, my other passion is photography that's the reason I created this blog, so I can put this two together in one place. I really want to focus more on artist photography and just take more random photos and maybe share them with you.
I also would love to take some photography classes. I think that would be awesome and I could learn so much more.

Travel 
This year is definitely my year for traveling. I went to Paris for my birthday and I loved it and I'm a couple of weeks away of going back to Toronto which I can't wait! 
But before I go, I really wanna go to visit one of the most beautiful cities on Portugal: Porto. 
I'm also planning on going to another european destination in September or October but I'm still thinking about it.  
You know how much I love to travel. It's such an amazing experience to know different places, cultures and people. 
Do you know that quote 'travel is the only thing you buy that makes you richer'? This is so true. You can learn a lot of things from travel. 
I wish I had more time so I could travel more. 

Youtube 
Ahhh, my Youtube channel. Can we just not talk about this? 
Just kidding. I really miss to film videos, I really do, but right now it's just impossible for me and you know that I don't film in Toronto so it's not this summer that I'm coming back to filming videos. 
I have a few ideas written for my 'coming back' videos that I think you're going to love it.
I will be back to my Youtube channel in fall with a regular schedule and everything that you deserve.  

 

Bom dia! 
Já faz algum tempo desde a última vez que fui mais pessoal com vocês,  e decidi fazer um tipo de “life update” post para vos contar tudo o que está a acontecer e quais são os meus planos para os próximos meses. 
Eu fiz um post muito semelhante a este em Março e as coisas mudaram um pouco desde que eu fiz este post, e eu adoro manter-vos actualizados. 
Vamos começar e espero muito que gostem :) 

Faculdade 
Eu queria evitar este tópico, mas não posso, porque a minha vida nos últimos meses foi resumida à faculdade. Eu vivi basicamente para a escola desde Março. 
Ainda não acabei, tenho ainda mais dois exames para fazer e depois estou finalmente livre para o verão. 

Blog 
O meu bebé. Eu quero viver para o blog neste verão. Tenho vários posts planeados e conteúdos diferentes para vocês que estou bastante entusiasmada para partilhar. 
Também quero mudar o design do blog, porque estou super cansada deste e tenho estado a trabalhar em algo muito especial já há alguns meses.  Não vos consigo dizer a data exacta em que vos vou revelar, mas estejam atentos! 

Fotografia 
Além da moda, a minha outra grande paixão é a fotografia, e essa é a razão pela qual criei este blog, para poder combiná-las num único sítio. Eu quero muito focar-me mais em fotografia artística e tirar mais fotos random e talvez partilhá-las com vocês. 
Eu também gostava de ter umas aulas de fotografia. Acho que era fantástico e podia aprender muito mais. 

Viagens 
Este ano é definitivamente o meu ano para viajar. Fui a Paris para o meu aniversário e adorei, e estou a umas semanas de voltar a Toronto, que mal posso esperar! 
Mas antes de ir, quero muito visitar uma das cidades mais bonitas de Portugal: o Porto. 
Também estou a planear em ir para outro destino europeu em setembro ou outubro, mas ainda estou a pensar nisso. 
Vocês sabem o quanto eu adoro viajar. É uma experiência maravilhosa conhecer sítios novos, culturas e pessoas. 
Vocês conhecem aquela frase “viajar é a única coisa que compras que te torna mais rico”? É tão verdade. Vocês aprendem várias coisas quando viajam. 
Gostava de ter mais tempo para viajar mais. 

Youtube 
Ahhh, o meu canal de Youtube. Podemos não falar sobre isto? 
Estou a brincar. Tenho tantas saudades de filmar videos, tenho mesmo, mas agora é impossível para mim e vocês sabem que eu nunca filmo em Toronto, e ainda não é este verão que vou voltar aos videos. 
Eu tenho várias ideias escritas para os videos de regresso, que eu acho que vocês vão adorar. 
Vou voltar ao meu canal no outono com um horário regular e tudo o que vocês merecem.  




You Might Also Like

0 comments